De eerste dagen one happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Priscilla - WaarBenJij.nu De eerste dagen one happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Priscilla - WaarBenJij.nu

De eerste dagen one happy island

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

02 September 2015 | Aruba, Aruba

Het avontuur begon vrijdagochtend op Schiphol al. De reis er naartoe ging opzich prima, iedereen op tijd en bepakt en bezakt aangekomen. Tijdens het inchecken kregen we het verwachte, maar gevreesde nieuws, we hadden alle drie ruim 4 kilo overbagage. Dat begon al lekker! Ervoor gekozen om bij te betalen, want ja, als je 4 maanden weg gaat kan je echt niet een extra paar schoenen of shirtje missen. Duh! In totaal 200 euro lichter, lekker een drankje gedaan met onze families en daarna het afscheid. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me groter hield dan dat ik me werkelijk voelde, en had het er toch wel veel moeite mee. Na veel knuffels en kussen, kon het grote avontuur dan ein-de-lijk beginnen! De vlucht was een onwijs lange zit, maar als je dit eiland ziet is het het allemaal waard. Wauw! Ook het appartement is super en precies wat we nodig hebben.

Op de eerste dag hebben we een auto gehuurd, wat boodschapjes gedaan en hup door naar het strand. Palm Beach, het eerste strand wat we tegen kwamen. Lang op gewacht, maar maakte zeker het plaatje compleet. Parel wit zand en een prachtig blauwe zee. Wauw! Het strand is wat aan de toeristische kant, maar dat neemt niet weg hoe mooi het was. Wat een uitzicht! Als echte Hollanders honderden foto’s genomen, vanuit iedere hoek. Genoten van deze dag!

Zondag hebben wij een roadtrip gemaakt op Aruba. Frans en Jeanette, twee schatten die ons op het vliegveld op stonden te wachten met ballonnen, wilden ons graag de mooiste plekjes van het eiland laten zien. Duh! Tuurlijk, willen wij dat! Wauw! (Ja ik weet dat dit al de derde keer is dat ik dit zeg. Maar alles is hier ook zo mooi.) Ik ben zo blij dat wij deze roadtrip gedaan hebben, je komt op plekken waar je anders nooit gekomen had. We zijn geëindigd op Baby Beach. Ook zo’n mooi strand, met super helder water. Met Lex d’r duikbril heb ik zelfs Dori, van Finding Nemo, en wat andere vissen kunnen spotten. Zo moooi!

Gisteren gezellig de hele dag in een smeltende auto gezeten op zoek naar een fatsoenlijk pinautomaat. Geen strand gezien. Het was een productief dagje, waarin we uiteindelijk (en bloedchagrijnig) hebben kunnen pinnen, de auto hebben betaald en een simkaart gehaald hebben. Gezellig met z’n vijven boodschappen gedaan en heerlijk samen gegeten. Gelukkig hebben wij bij ons appartement een zwembadje, dus konden we deze zweetballen even afkoelen voor het eten.

Vandaag zijn we de hele dag naar Eagle Beach geweest. Het begint bijna saai te worden. HAHA grapje. Hier kan ik wel aan wennen hoor!

Lieverds, het ga jullie goed!
Dikke kus van jullie roodgekleurde vriendin in het paradijs!

• 02 September 2015 - 20:37

Barbara:

Hey moppie, fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar en dat je geniet van het
    Mooie eiland. Ben je al een beetje aan het tempo gewend daar hihi.
    Lieverd geniet nog ff van je vrije dagen want maandag gaat het echt beginnen he.
    Heel veel succes lieverd

• 02 September 2015 - 23:20

Opa Tommy En Oma Henny:

Ha lieverd. we genieten van je stukje wat je weer geschreven heb
    We zien wel dat je het erg naar je zin heb
    en dat doet ons goed,heel veel plezier nog en na het weekend moeten jullie er tegen aan, Ben benieuwd
    Dikke kus van ons

• 03 September 2015 - 11:43

Meertje:

Hey moppie
    Leuk om te lezen dat jullie het superleuk hebben
    Heerlijk die verhalen.
    Geniet nog maar lekker

Dikke kussssss

• 03 September 2015 - 17:52

Monique En Loek:

Hey Moppie

Wat leuk je verhalen en top dat je het naar je zin hebt.

Heel veel succes maandag
    blijf heerlijk van alle dingen genieten.
    Dag mop kussieeeeessss

• 06 September 2015 - 21:03

Nancy:

Hai wijffieee
    Wat leuk om je verhalen te lezen en te merken dat je het naar je zin heb
    Morgen ga je aan de bak ben heel benieuwd naar die verhalen en hoe dat gaat daar
    Heel veel succes morgen toi toi zet hem op dikke xxx